Tallinna Vee müügitulu äriklientidele osutatud veeteenustest oli tänavu teises kvartalis 4,24 miljonit eurot, mida on ligikaudu 23 protsenti rohkem kui eelmisel aastal. Äriklientide veeteenuste tarbimine suurenes peamiselt vaba aja sektoris nagu majutusasutustes ja spaades, restoranides, kultuuriasutustes, ning transpordisektoris.

Tallinna Vee juhatuse esimehe Aleksandr Timofejevi sõnul oli hotellidel ja spaadel tänavu teises kvartalis võimalik pakkuda oma teenuseid klientidele mahus, mis on võrreldav koroonaeelse ajaga. „Koroonapiirangute lõppemine esimese kvartali lõpus omas tugevat positiivset mõju äriklientide tarbimisele – veetarbimine hotellides ja spaades suurenes teises kvartalis võrreldes aastatagusega enam kui 140 protsenti,“ selgitas Timofejev.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid