Kirjutasime mõned päevad tagasi, kuidas H&Mi veebipood jätab tellimused täitmata – klientidele kantakse raha tagasi, kuid neid ei teavitata tellimuse tühistamisest. Küsisime tarbijakaitseametilt, kuidas peaks klient sellises olukorras käituma.
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) tarbijavaidluste komisjoni sekretariaadi nõustamise ekspert Margot Leen ütles, et nende poole pole H&Mi veebipoe tellimuste tühistamisega veel pöördutud.
„Lepingut peavad mõlemad pooled täitma. Kui kaupleja ei saa tellitud kaupa saata, siis peab ta tarbijat teavitama ning tagastama raha viivitamatult. Sellisel juhul ei ole kauplejal õigus raha tagastada 14 päeva jooksul,“ selgitas ta.
Probleemide korral saab alati pöörduda TTJA poole. Tarbijaid nõustatakse esmaspäevast reedeni kl 10–15 telefonil +372 620 1707.