Brutokäibeks kujunes 29,1 miljardit dollarit, oodatud oli 28,8 miljardit dollarit. Sõidutellimused andsid 13,4 miljardit dollarit võrreldes oodatud 12,5 miljardi dollariga. Tarnete käive oli 13,9 miljardit dollarit võrreldes oodatud 14,4 miljardi dollariga ja kasum aktsia kohta oli -1,33 dollarit, kuigi analüütikud ootasid -0,25 dollarit. Selle peale tõusis Uberi aktsia turueelsel kauplemisel üle 10%.

Uber teatas, et sõidud kasvasid II kvartalis 33% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kogutulu oli 8,1 miljardit dollarit, mis on 105% suurem kui aasta varem. Ettevõtte tulude järsk kasv tulenes ettevõtte sõnul Suurbritannias toimunud ärimudeli muudatustest liikuvuse valdkonnas ja Transplace’i omandamisest Uber Freighti poolt, kirjutab Yahoo Finance.

Uber ütles, et 1,7 miljardit dollarit kahjumist tulenes maksueelsest vastutuulest, mis oli seotud Aurora, Zomato ja Grabi osaluste ümberhindamisega. „Teises kvartalis saime vaba rahavoogu, kuna jätkasime oma varadeta platvormi laiendamist ning jätkame sama hooga,“ ütles finantsjuht Nelson Chai. „See tähistab Uberi jaoks uut etappi, kus tulevast kasvu rahastatakse distsiplineeritud kapitali jaotamise abil ise, maksimeerides samal ajal aktsionäridele pikaajalist tulu.“

Uberi tulud on viimase kahe aasta jooksul olnud kasvutrendis, kuigi pandeemia andis neile valusa hoobi. Tollal investeeris Uber tugevalt oma tarneosakonda, nagu Uber Eats.

Kuid inflatsioon ja bensiinihindade järsk tõus on tabanud nii tarbijate kui ka juhtide rahakotti. Sõitjad, kes soovivad raha säästa, võivad pöörduda alternatiivide, sealhulgas ühistranspordi poole, samas kui teised tarbijad ei pruugi tellida Uber Eatsist nii palju kohaletoimetamist, teatas ettevõtte oma II kvartali tulemustes.