Iduettevõtte RecruitLabi pilvepõhine värbamistarkvara võimaldab värbajatel ja personalijuhtidel kokku hoida kuni kaks kolmandikku värbamise ajakulust, lühendada värbamisprotsessi pikkust, parandada kandidaadikogemust ja tõsta organisatsiooni värbamisvõimekust.

RecruitLabi asutaja ja tegevjuht Paavo Heil ütles, et varasemalt oli selliseid tööriistu võimalik kasutada ainult suurtel korporatsioonidel, kuna nende juurutamisele kulus palju aega, süsteemid olid kallid ja tihti ka keerulised kasutada. „Seepärast kasutavad hinnanguliselt ligi pooled maailma värbajatest värbamiseks endiselt Excelit, Outlooki, jt rakendusi, mis ei ole selle jaoks mõeldud. Samuti ei ole paljud vanad kandidaatide haldamise platvormid suutnud kiirete muutustega värbamise valdkonnas kaasas käia,“ nentis ta. RecruitLabi saab kasutama hakata kohe, mingit eraldi juurutamist ei ole vaja.

Saadud investeeringu abil suurendab idufirma oma meeskonna liikmete arvu kolmekordseks ning laiendab tegevust Suurbritannias ja teistel Euroopa turgudel. Muuhulgas lisanduvad mitmed tööriistad, mis võimaldavad töö efektiivsemaks muuta ning rakendusse ilmuvad värbamisturunduse mõõdikud.

Töötajaid tuleb otsida senisest sagedamini

Värbamise valdkond on viimastel aastatel tohutult muutunud. Keskmine tööstaaž (ühes ettevõttes töötatud aeg) langeb aasta aastalt, mis tähendab, et uusi töötajaid tuleb otsida sagedamini. Samuti suureneb värbamiskanalite arv, mistõttu on värbajatel ilma värbamistakvarata erinevate tööportaalide ja rakenduste vahel liikudes keeruline kandidaatide üle järge pidada. Suurenenud konkurents töötajate pärast eeldab ka eristuvaid töökuulutusi ja kampaanialehti, mille loomiseks on seni värbajatel puudunud vajalikud tööriistad.

Ka kandidaatide ootused on muutunud. Kandideerimise järgselt oodatakse esmast tagasisidet ja infot edasise värbamisprotsessi kohta maksimaalselt mõne päeva jooksul. Kui tööandja poolt kiiret ja läbipaistvat suhtlust korraldada ei suudeta, siis parimal juhul kaotatakse häid kandidaate, kuid pole harvad juhud, kus kehv kandidaadikogemus tehakse avalikuks sotsiaalmeedias. Kõigi nende muutuste tulemusel on värbajate töömaht ja stressitase viimastel aastatel märgatavalt kasvanud.

KPMG personalivaldkonna juhi Epp Sillaste sõnul otsustasid nad kasutusele võtta RecruitLabi, kuna otsisid terviklikku värbamistarkvara, mis võimaldaks läbi viia asünkroonseid- ja live videointrevjuusid, kus oleks ka intervjuu planeerija, tagasiside kirjade automatiseerimine, värbamisstatistika ja ka oma talendibaasi haldamiseks vajalik lahendus.

„Värbajad võrdlevad RecruitLabi võimekuse poolest suurtele korporatsioonidele mõeldud kandidaatide haldamise süsteemidega, selle erinevusega, et RecruitLabi funktsionaalsus on lihtsalt kohandatav ka väikestele ja keskmistele ettevõtetele ning enam ei ole kõrge hind sellise süsteemi kasutamisel takistuseks. Nüüd on ka väiksematel organisatsioonidel võimalik suurtega tipptalentide pärast edukalt konkureerida“, lisas Change Ventures’i partner Yrjö Ojasaar.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid