Suvel pole harvad olukorrad, kus nutiseadmed on saanud veekahjustuse või siis mõne tegevuse käigus suisa puruks kukkunud. Tavapärasest enam tuleb ette ka telefonide kaotamist.

Moodsad nutiseadmed on küll igati targad ja kenad, kuid samas varustatud pea terve seadme ulatuses ekraaniga, mis muudab need hapramaks kui näiteks kunagised nuputelefonid. Nii võib ka telefoni kõige süütum kukkumine kaasa tuua vajaduse vahetada välja kogu seadme ekraan, mille maksumus ulatub 40–50 protsendini telefoni maksumusest. Kuid seda vaid juhul, kui puruneb ainult ekraan. Tihti kukuvad telefonid nurga või ääre peale, mistõttu on kahjustatud nii ekraan, seadme korpus kui ka tagakülg. Selline remont võib moodustada juba 70 protsenti telefoni maksumusest.

Et sellised ja mitmed teised kahjujuhtumid kliendile võimalikult muretuks muuta, pakub Telia oma klientidele väga laia kaitsega Telia seadmekindlustust.

Telia erakliendiüksuse juhi Kristjan Viilmanni sõnul katab ettevõtte pakutav seadmekindlustus oluliselt rohkem kui ainult seadme kukkumine. „Kindlustus kaitseb telefoni, tahvel- ja sülearvutit, kõrvaklappe ja nutikella varguse, purunemise, vedelikukahjustuse ja isegi juhusliku kaotamise korral. Lisaks katab kindlustus seadme kadumise või varguse korral kliendile tekitatud arve kuni 1000 euro ulatuses, mis hõlmab nii kõnesid, lühisõnumeid kui ka mobiilset internetti,“ märkis Viilmann.

Kui vaadata peale erinevatele kindlustusjuhtumitele, millega Telia seadmekindlustuse kliendid enim kokku puutuvad, siis üle 50 protsendi moodustavad seadmete kukkumisega seotud juhtumid. Seejuures leiab suurem osa kindlustusjuhtumeid aset just suveperioodil, mil inimesed liiguvad aktiivsemalt ringi, käivad veekogude ääres jne.

Üks viimaseid tootegruppe, mida Telia seadmekindlustus katma hakkas, on kõrvaklapid. See on paljuski tingitud asjaolust, et kõrvaklappide tehnoloogia on viimastel aastatel jõudsalt arenenud, mis omakorda on kergitanud kõrvaklappide hinda. Sellest tulenevalt on suurenenud klientide huvi kõrvaklappe kindlustada, seda enam, et juhtmevabu klappe on kergem kaotada. Samuti kindlustatakse väga agaralt oma nutikelli, mida paljud inimesed kasutavad üha enam nii-öelda telefoni asendajana.

„Suveperioodil tasub kindlasti mõelda värskelt soetatud nutiseadmete kindlustamisele. On oluline vahe, kas tasuda mõistliku suurusega igakuist kindlustusmakset ja tunda end seadme käekäigu osas muretult või leida end olukorrast, kus seadme kadumine, vargus või kahjustumine läheb halvemal juhul maksma sadu eurosid,“ lisas Viilmann.

Telia põhiteenuse kliendile, kes kasutab näiteks Telia TV, koduinterneti või mobiilse andmeside teenust, kehtib Telia seadmekindlustuse puhul kahe kuu pikkune tasuta tutvumisperiood. Ühe hiljutise uuendusena saab klient uut nutiseadet ostes sõlmida seadmekindlustuse lepingu ka kuni 14 päeva pärast seadme soetamist ehk kindlustuskaitse saamiseks ei pea kindlustusteenust võtma tingimata ostu hetkel.

Kuigi Telia seadmekindlustus on laia kaitsega, võib esineda juhtumeid, millele kindlustuskaitse siiski ei laiene. Nii näiteks ei kindlustata seadme järkjärgulisest kulumisest või kasutamisest tulenevat kahju, kahju seadme hooletust hooldamisest ja korrashoiust. Samuti ei hüvitata kahju, kaotust või vargust, mis on tekkinud ajal, mil seade on jäänud järelevalveta avalikku kohta.

Telia seadmekindlustuse puhul on omavastutus 10 protsenti seadme hinnakirja väärtusest ostuhetkel. Lisateavet kindlustuskaitse piirmäärade ja tingimuste kohta leiab aadressilt www.telia.ee/seadmekindlustus.

Jaga
Kommentaarid