SEB mobiilirakenduses saavad kliendiks hakata kõik täisealised ja see võtab ainult 15 minutit. Vajalik on vaid oma nutitelefoni alla laadida SEB rakendus ning hoida käepärast kehtiv ID-kaart või pass ning Smart-ID või Mobiil-ID.

Uued kliendid saavad endale pangakonto, hooldustasuta Mastercard maksekaardi ja ligipääsu mobiilirakenduse kõige populaarsematele funktsioonidele: tasuta Euroopa-siseseid maksed, maksed telefoninumbrile, raha küsimise funktsioon, samuti maksete tegemine kaardi asemel oma nutiseadmega.

„SEB mobiilirakendust kasutab Eestis igapäevaselt ligi 200 000 klienti ja kõige aktiivsemalt ajavad oma rahaasju nutiseadmes kuni 40-aastased kliendid, vaadates kontojääki ja tehes makseid. Raha ülekanded sõpradele või sugulastele, arvete tasumised ning muud maksed saab kõik teha mugavalt äpis, ilma internetipanka sisse logimata. Seetõttu pakume ka meie uutele klientidele võimalust kasutada neid samu funktsioone, mis leiavad mobiilirakenduses kõige enam kasutust,“ selgitas SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Uut viisi kliendiks hakkamiseks on vaja oma nutitelefoni alla laadida SEB mobiilirakendus, pildistada oma dokumenti, teha endast pilt, salvestada ka video ning järgida edasisi juhiseid. Pärast andmete töötlemist saadetakse kliendi e-posti aadressile kinnitus ja ta saab pangateenuseid kasutama hakata. Maksekaart ja PIN-kood saadetakse postiga erinevates ümbrikes viie tööpäeva jooksul.

Uued kliendid, kes registreerivad end SEB mobiilirakenduses, saavad kõik tasuta kolmekuulise prooviperioodi Super+ paketile. Alates neljandast kuust on selle igakuine teenustasu 2,95 eurot. Klientidele vanuses 18-25 on Super+ pakett teenustasuta kuni 26. eluaastani ja peale seda kehtib igakuine tasu 2,95 eurot.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid