Clevoni juhatuse esimees Arno Kütt sõnas, et ettevõtete jagunemisel sai kokku lepitud Cleveron Mobility brändinime muudatus aasta jooksul: „Clevon on lühikene ja rahvusvaheliselt äratuntav nimi, mis samuti meenutab inglise keelset sõna clever [eesti.k tark/nutikas]. See viitab meie andekatele töötajatele ja targale isejuhtivale masinale, mis lahendab nutikalt viimase miili tarnetega seotud probleemid nagu näiteks kallis hind ja autojuhtide puudus.“

Uus brändinimi Clevon kattub ka ettevõttes arendatava ja loodava isejuhtiva sõiduki tootenimega, mis kokkuvõttes aitab ühtsemat ja loogilisemat brändi ehitada. Esimene sõiduki mudel, mis loodi aastal 2018, kandis nime Lotte. Täna sõidab autoteedel ja veab pakke Clevoni kolmanda põlvkonna sõiduk CLEVON 1. Ettevõttes käib igapäevaselt tootearendus, et jõuda masstootmiseks küpse mudelini.

Cleveron Mobility tuli välja uue brändinimega.

Lisaks toetab brändinimi Clevon ettevõtte sõnul ka ambitsioonikate plaanide elluviimist väljaspool Eestit. Tänaseks on teatatud koostööst nii DPD Eesti, DHL Express Estonia’ga kui ka juhtiva Leedu toidupoeketiga IKI koos nende viimase miili vedude partneriga LastMile. Mitmed läbirääkimised mainekate ettevõtetega on Cleveron Mobility sübyk veel pooleli, kuid lähikuudel loodetakse mõned neist avalikustada. Lisaks brändinime uuenemisele muutuvad Clevoni sotsiaalmeedia kanalid inglise keelseks, mis aitab ettevõtte sõnumeid viia laiema sihtgrupini.

Clevon arendab multifunktsionaalseid autonoomseid sõidukeid, mis aitavad muuta kaupade kojutoomise soodsamaks, kiiremaks, kliendisõbralikumaks ja keskkonnasäästlikumaks. Ettevõttel on 79 töötajat ning kontorid Viljandis, Tallinnas ja Tartus. Ettevõte plaanib avada esinduse USA-s, kus autonoomset tehnoloogiat arendada ja testida. Nii kirjalikes tekstides kui ka kujundustes kasutatakse edaspidi ettevõtte brändinime Clevon.

Cleveron Mobility aktsiad jõudsid börsile juuni lõpus ning on sellest ajast langenud IPO hinnast ligi 10% madalamale.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid