„Oleme häiretest teadlikud ning meie spetsilistid töötavad selle nimel, et teenuste tavapärane toimivus esimesel võimalusel taastada,“ sõnas Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf. „Täname mõistva suhtumise eest ning palume vabandust ebamugavuste pärast.“

Väidetavalt on probleeme ka mõnede kaardimakseterminalidega. Siiski on needki seotud Telia internetiga ja tõrguvad sel põhjusel töötamast.

Kas tegu võib olla küberrünnakuga? Raigo Neudorf kostis, et teadaolevalt mitte. „Ikkagi tehnilised probleemid,“ sõnas ta Ärilehele. Ta ei osanud kella 13.10 paiku öelda, kaua rikke parandamine aega võtab. „Mure lahendamisega tegeletakse. Esimesel võimalusel anname uut informatsiooni,“ märkis ta.

Kella 13.30ks oli rike kõrvaldatud ning teenus toimib taas.