Kaks aastat tagasi Brandpadi investeerinud Thorgate Grupi esimehe Raido Pikkari sõnul pakkus Papirfly Group Brandpadile ideaalse väljumisvõimaluse.

„Eesti päritolu Thorgate Managementi ja Jaapanis asuva Alesco Venturesi ühisfond Thorgate Ventures III investeeris Brandpadi kahe aasta eest 300 000 €. Ettevõte oli valmiks järgmiseks suureks sammuks, mida Papirfly neile võimaldas. Arvestades meie sügavat seotust Norra tehnoloogia tööstusega on igati ootuspärane, et meie esimese väljumise tegi Norra juurtega ettevõte. Thorgate eeliseks oli olla sillaks Jaapani investeeringute ja Norra tehnoloogiatööstuse vahel. Samuti toetas meid Eesti start-up loome keskmes olemise kogemus. Olen tänulik Brandpadi asutajale Espenile suurepärase eeskuju ja operatiivse juhtimise eest,“ rääkis Pikkar.

Papirfly tegevjuhi Karl Fredrik Lund näeb kahe ettevõtte vahel sünergiat. „Kui Brandpad hoolitseb kaubamärkide eest loomisprotsessi ajal, siis Papirfly toetab neid nende teekonna järgmises etapis. Brandpadi liitmine Papirfly Groupiga viib meid sammu võrra edasi pikaajalisele lubadusele pakkuda klientidele piiramatuid võimalusi turunduse- ja brändihalduslahenduste vallas,“ sõnas Lund.

Müügist teatanud Brandpad loodi viis aastat tagasi disainerite poolt, et lahendada väljakutseid brändide portfelli tarnimisel klientidele. Tänapäeval pakub Brandpad spetsiaalset formaati visuaalsete identiteetide jaoks, mis annab disainistuudiotele võimaluse hallata tõhusalt ühte, kahte või isegi sadu kaubamärke pilves. Nende iseteeninduslikul kaubamärgiplatvormil on rohkem kui 3000 kaubamärki üle maailma, teiste seas IKEA, LEGO, Facebook, Warner jt.

Üle miljoni kliendiga Papirfly pakub omakorda kaubamärkidele kodu, kus saab brände hõlpsasti hallata, luua ja jagada, samuti brände aktiveerida globaalsel ja kohalikul tasandil, ilma et oleks vaja erioskusi või disainiteadmisi.

Brandpadi asutaja Espen Getz Harstad sõnul avab Papirfly bärndide aktiveerimise komplekt nende klientidele uue maailma. „Enamik maailma juhtivaid disainiagentuure kasutab juba Brandpadi oma brändiprojektide klientidele üleandmiseks. Koos Papirflyiga liigume kiiresti oma nägemuse suunas brändiplatvormide tulevikust,“ rääkis Harstad.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid