Ärilehe lugeja Madis (nimi toimetusele teada) on Luminori klient olnud ligi kaks aastat. Eile kandis ta oma ühelt kontolt teisele raha, kuid ka järgmise päeva ennelõunaks laekunud ei olnud. Probleeme on olnud varemgi.

Probleem seisneb selles, et tänaseni ei võimalda Luminor pank teha välkmakseid. Seega võtavad ülekanded tavapärasest rohkem aega. Pank lubab olukorda muuta uueks aastaks.

„Oleme välkmaksete käivitamiseks teinud kõik tehnoloogilised ettevalmistused ning selle aasta alguses hakkasime seda võimalust pakkuma oma Leedu klientidele. Eestis soovime sissetulevad välkmaksed käivitada veel sel aastal ning väljaminevate välkmaksete võimaluse plaanime klientideni tuua uuel aastal,“ sõnas Luminori avalike suhete juht Karel Hanni.

Kuidas oled rahul erinevate pankadega? Milliseid murekohti oled tajunud? Kirjuta meile reelika.sommer@ekspressmeedia.ee

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid