Tarneahela juhtimine on teadus, mis nõuab spetsialiteeti – selles saavutavad edu need, kes pole „läksin poodi, seal polnud“ stiilis ostjad, vaid vaatavad maailmas ringi laiema pilguga. „Meil jooksid kohalike tarnijatega kiiresti suusad risti. Nende hinnad ei õigusta end,“ ütleb Tammjärv ja lisab, maailmast hea hinnaga ja teatud koguses materjalide ostmine eeldab väga head kauplemis- ja suhtlusoskusi.

Sisendmaterjalide nappus on pannud ettevõtteid oma laovarusid suurendama, mis võib teha hoopis paindumatuks. „Minu arvates on ladudesse ostmine tegevust piirav. Kui meedia hakkab rääkima hinnalangusest, tahab klient seda kohe lõpphinnas näha. Suurte laovarudega ettevõtted seda lubada ei saa. Lisaks on sel oma kulu, mis tähendab iganädalasi optimeerimisi ja arvutamisi – nii võib tööd lisanduda rohkem kui väärtust luuakse,“ nendib Tammjärv. Ta usub, et ladudega põhimõtteliselt midagi ei pehmenda ega balansseeri – see on vaid manipulatsioon enda ajuga, nagu oleks tehtud väga hea tehing.