Sa tead, palju sa palka teenid ja millised kulud tuleb sul kindlasti kanda. Sa tead, milleks soovid raha kõrvale panna, aga sul puudub ülevaade, mille arvelt oleks kõige otstarbekam säästa. Sa tahad, et su säästetud raha muretult kasvaks, aga sul napib aega või teadmisi investeerimisest. Tuleb tuttav ette?

Kui seni on Bondora pakkunud investeerimis- ja krediiditooteid eraldiseisvana, siis järgmine oluline samm on tuua kogu teenuste valik ühele platvormile, nutirakendusele, mis juhiks finantskäitumist mugavalt ja personaalselt vastavalt kliendi soovidele. Finantsnõustaja rakenduse kasutajakogemuse testimine on Bondora Euroopa koduturgudel parasjagu käimas.

„Bondora ülim eesmärk on anda inimestele võimalus nautida elu, mida nad soovivad, ilma et nad peaksid raha pärast stressi tundma. Teeme seda, luues lihtsaid, usaldusväärseid ja turvalisi teenuseid, mida on lihtne kasutada vanusest ja oskustest sõltumata,“ ütleb Bondora looja ning tegevjuht Pärtel Tomberg. „Meie teenustega tuttavad inimesed teavad nende kiirust ja superlihtsat kasutusmugavust. Klienditeekond peab olema nii lihtne, et klienditoe poole pöördumist saaks käsitleda erandina ja signaalina meile edasiarenduseks. Meie teenusstandard on, et kliendisuhe Bondoraga ei tohi nõuda jõupingutust.“

Neile, kes tahavad areneda

Kliendi mugavus tähendab aga tuhandeid töötunde tarkvarainseneridele, pidevat andmeanalüüsi, iga kliendisammu lõputut testimist paremuse poole. Ühtlasi on see käimapanev jõud Bondora meeskonnale. Ettevõttesse valitakse uusi tiimiliikmeid, kes innustuvad väljakutsetest ja on orienteeritud probleemidele lahenduste leidmisele.

Kasvule orienteerituna on Bondoras töötajate arv viimase aasta jooksul kahekordistunud 155 inimeseni. Ligi 30 eri rahvusest koosnev meeskond sulandub ühtehoidvaks löögirusikaks samu väärtuseid kandes. Bondora personalijuhi Helena Joametsa sõnul defineerivad need ära ka töökorralduse.

„Näiteks no bullshit tähendab Bondoras julgust teha otsuseid, kiirelt tegutseda, täita lubadusi ning olla selle kõige juures aus ja avameelne. Eksimine on lubatud, sest eksimistest õpitakse. Kuni kümnendik tööajast on ette nähtud õppimisele ja enesearendamisele, et avada iga töötaja täielik potentsiaal,“ selgitas Joamets.

Faktid Bondora kohta

  • Asutatud: 2008

  • Investeerimisturud: kogu Euroopa

  • Laenuturud: Soome, Eesti, Hispaania

  • Töötajate arv: 155

  • Töötajate keskmine vanus: 34

  • Glassdoori reiting: 4,9/5

Kõhutunde põhjal ei tehta Bondoras mitte ühtegi otsust, kõik sammud on andmeanalüüsil põhinevad. Kui tugitöötajad välja jätta, siis enamik bondoralastest ei ole keskendunud mitte abstraktselt tööle, vaid väga konkreetsete ja mõõdetavate kvartaalsete eesmärkide täitmisele, mis lähtuvad strateegiast. Nii on ka prioriteedid kindlalt paigas, vähemtähtsad tegemised lihtsalt lükatakse kõrvale.

„Töötajaid käsitleme kui partnereid eesmärkide elluviimisel. Koos vastutusega saavad nad kaasa ka usalduse ja küllaga autonoomiat. Kuid tulemusteni jõutakse koostöös, seega väärtuste tipus on üks meeskond. Eranditult kõik Bondoraga liitunud talendid kinnitavad pärast katseaega, et inimestest hoolitakse moel, mida enne pole kogetud. Perekonnatunde loomisesse panustavad kõik töötajad,“ lausus Joamets.

Küsimus ei ole ainult produktiivsusele orienteeritud modernses töökeskkonnas, paindlikus tööajas ja töökorralduses, igapäevases toitlustuses snäkkidest kuni vitamiinideni, mis Bondoras on niigi olemas. Suurepärane töötajakogemus hõlmab endas ka hoolivust, sh pere- ja tööelu ühtlustamist, vaimse ülepinge märkamist ja lahendamist, lisapuhkust, ühiseid meeskonnaväljasõite ja töövõitude regulaarset tähistamist.

Bondora otsib pidevalt uusi superkangelasi, kes soovivad liituda ettevõtte missiooniga luua kasutajasõbralikke finantstooteid, mida igaüks saab usaldada raha säästmisel, kasvatamisel ja kulutamisel. Ettevõte on kiires kasvufaasis ja laienemas mitmele uuele turule Euroopas.

Liitumisinfo uutele superkangelastele: www.bondora.group/careers

Jaga
Kommentaarid