„Silmatorkav, et enamik müüjaid pakub täna ostjatele kogu kauba lõikes vähemalt 20% suurust soodustust, kuid on ka üksjagu allahindlusi 30-40% või veel rohkem,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Viimased ajad on näidanud, kuidas e-kaubandus suudab räsiva ja ränga hinnakasvu tingimustes ostlemisel pakkuda soodsaid lahendusi ning alternatiive. Samamoodi on ka näiteks toidu ja esmatarbekaupade soetamine, mis võtab perede eelarvest üha suurema tüki, liikunud järjest rohkem elektroonilistesse kanalitesse.“

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Kampaania eesmärk on tutvustada Eesti e-poodide kasutajasõbralikke ning turvalisi lahendusi.

E-smaspäeva kampaania vältab 5. septembri südaööni kuni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab ausa, turvalise ja mugava ostlemise.

Maksekeskuse andmeil paisus eelmisel E-smaspäeval siinse e-kaubanduse käive lausa kolmekordseks võrreldes tavapäevaga. „Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis ühiskampaania päeval ostetakse veebipoodidest 15-21 miljoni euro väärtuses,“ kommenteeris Väät.

Möödunud aastal kasvas Eestis e-ostlemine rohkem kui miljardi euro võrra ehk 50%, mis teeb kokku 2,5 miljardit eurot. „E-kaubanduse osa on jaekaubanduse kogumahust juba üle 20%. Sel aastal ületab e-kaubandus jaekaubanduse kogukäibest ilmselt juba 25% piiri, kasvades aasta võrdluses igas kuus 20-30%,“ lisas Väät.

Selle aasta kolmas E-smaspäev toimub novembri teisel esmaspäeval ehk 14. novembril.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid