Kaheksa aastat tagasi alguse saanud firma tegeles esmalt rahvusvahelise töövahendusega, kuid tänaseks on see äri hüljatud. 2019. aastal tehti ärimudelis suur pööre ehk pivot ning nüüd aidatakse töötajaid teise riiki tööle asumisel, koondades ühte kohta dokumentide menetluse, pangakonto avamise, perearsti ning kooli leidmise ja muud sedalaadsed protsessid. Eesmärk on vähendada närvi- ja rahakulu.

Hindriksi sõnul oli otsus õige, kuid valus: kuidas öelda pärast ligi viit aastat ettevõtte üles ehitamist ning miljonite eurode kulutamist nii töötajatele kui investoritele, et tegelikult peaks jätkama hoopis uues suunas? Kolm aastat tagasi tehtud ja kaks miljonit eurot maksma läinud pööre tulenes Hindriksi sõnul andmetest, mis rääkisid, et pole mõtet selliselt edasi talitada. Nimelt moodustas sel hetkel põhiäri 93% kuludest, aga tõi vaid 60% tuludest. Pead tõstnud kõrvaläri oli lihtsalt sedavõrd tulusam ning mis veelgi enam, päriselt probleem, mitte lihtsalt mugavusteenus. Idufirmade keeles oli eelmine äri väga selgelt vitamiin, uus aga valuvaigisti.