KUULA | Klienditeeninduse uus tase – Tele2 toob kõnekeskuse võimekuse kõikide ettevõtjateni
Igapäevase kõrvaltvaataja jaoks võib tunduda Tele2 siiani mobiilioperaatorina, kelle põhiliseks äriks sõnumite, interneti ja kõneteenuse pakkumine. Tegelikult on ettevõtte teenuste portfell palju laiem, pakkudes lahendusi, mida isegi oodata ei oska. Üks neist on Piiramatu Äri paketiga kaasnev kõnehalduse teenus.
Marko Murdjõe on Tele2 Ärikliendi tehniliste lahenduste spetsialist. Tema on mees, kes tunneb kõige paremini Tele2 kõnehalduse teenust. Just sellest põnevast teenusest erineva suurusega ettevõtetele Markoga ka põhjalikumalt juttu teeme.
Muu hulgas selgub saates:
kas Tele2 on lõpuks ometi leiutanud meetodi eristamaks selgelt töö- ja eraelu?
kui suur või väikene peaks ettevõte olema, et kõnehalduse teenus kasutusele võtta?
kuidas on võimalik, et mul on korraga taskus mitu telefoninumbrit, millest üks on muide lauatelefoni number?
ja üldse - miks see teenus nii vähe maksab?
Paketiga saad lähemalt tutvuda SIIN.