Universaalteenust on võimalik pakkuda kõigil Eesti elektrimüüjatel. Eesti Gaasi pakutava universaalteenuse lõpphind kliendile on 19,15 senti/kWh koos käibemaksuga. Kuutasu summaks on 1,95 eurot (koos käibemaksuga).

Ka eestimaine energiaettevõte Alexela hakkab universaalteenust oma klientidele pakkuma alates 1.10.2022.

  • Alexela kliendid saavad universaalteenust marginaaliga 0,70 s/kWh

  • Alexela kliendile on universaalteenus lõpphinnaga 19,19 s/kWh, millele lisandub kuutasu 1,99€

Alexela viib kliendi automaatselt universaalteenusele kui selle hind on tema tänase paketi hinnast soodsam


Eestimaise energiaettevõtte Alexela eesmärk on sel kiirel muutuste perioodil toetada oma kliente ja teha nende jaoks soodsaid valikuid. Kui universaalteenuse hind on odavam, kui kliendi tänane hind, siis viiakse klient Alexela poolt automaatselt üle universaalteenusele. Kui hetkepakett on soodsam kui universaalteenus, siis klient jätkab oma olemasoleva paketiga. Mõlemal juhul teavitab Alexela klienti.

Kliendid saavad seni rahulikult nädalavahetust nautida ja juba algaval nädalal, 3. oktoobril laekub Alexelalt täpsustav informatsioon.

Mis saab kui klient ei soovi universaalteenusega liituda

Kui klient on saanud teatise universaalteenusele üleviimise kohta, kuid ei soovi universaalteenusega liituda, siis on vaja sellest Alexelat teavitada talle laekunud teatises märgitud tähtajaks ning kliendile ennistatakse tema varasemalt valitud pakett.

Vastav hinnavõrdlus ja automaatne üleviimine koos sellest keeldumise võimalusega toimub vastavalt elektrituruseadusele kuni 31.12.2022.

Eelmisest lepingust leppetrahvita uuele teenusele

Kliendil jääb endiselt võimalus liituda universaalteenusega kogu universaalteenuse kehtivuse aja vältel, s.t kuni 30.04.2026. Seejuures on oluline märgata, et kui klient oli enne universaalteenuse jõustumist, s.t enne 01.10.2022, sõlminud tähtajalise fikseeritud hinnaga elektrilepingu, millele kohaldub ennetähtaegse lepingu lõpetamise tasu, siis on neil klientidel võimalik liituda universaalteenusega ilma leppetrahvi tasumata, teavitades Alexelat soovist universaalteenusega liituda hiljemalt 30.09.2023.

Samuti on võimalik ka universaalteenuse leping igal ajal lõpetada ja liituda mõne teise paketiga.

Alexela annab teada, et viib kliendi automaatselt universaalteenusele, kui selle hind on tema tänase paketi hinnast soodsam.

„Eestimaise energiaettevõtte Alexela eesmärk on sel kiirel muutuste perioodil toetada oma kliente ja teha nende jaoks soodsaid valikuid. Kui universaalteenuse hind on odavam kui kliendi tänane hind, siis viiakse klient Alexela poolt automaatselt üle universaalteenusele. Kui hetkepakett on soodsam kui universaalteenus, siis klient jätkab oma olemasoleva paketiga. Mõlemal juhul teavitab Alexela klienti. Kliendid saavad seni rahulikult nädalavahetust nautida ja juba algaval nädalal, 3. oktoobril laekub Alexelalt täpsustav informatsioon.“

Mis saab, kui klient ei soovi universaalteenusega liituda

Kui klient on saanud teatise universaalteenusele üleviimise kohta, kuid ei soovi universaalteenusega liituda, siis on vaja sellest Alexelat teavitada talle laekunud teatises märgitud tähtajaks ning kliendile ennistatakse tema varasemalt valitud pakett.

Vastav hinnavõrdlus ja automaatne üleviimine koos sellest keeldumise võimalusega toimub vastavalt elektrituruseadusele kuni 31.12.2022.

Eelmisest lepingust leppetrahvita uuele teenusele

Kliendil jääb endiselt võimalus liituda universaalteenusega kogu universaalteenuse kehtivuse aja vältel, st kuni 30.04.2026. Seejuures on oluline märgata, et kui klient oli enne universaalteenuse jõustumist, st enne 01.10.2022 sõlminud tähtajalise fikseeritud hinnaga elektrilepingu, millele kohaldub ennetähtaegse lepingu lõpetamise tasu, siis on neil klientidel võimalik liituda universaalteenusega ilma leppetrahvi tasumata, teavitades Alexelat soovist universaalteenusega liituda hiljemalt 30.09.2023.

Samuti on võimalik ka universaalteenuse leping igal ajal lõpetada ja liituda mõne teise paketiga.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid