Uusi sõiduautosid müüdi septembris 1810, mis ületas eelmise aasta septembrikuu tulemuse 1,9%. Üheksa kuu kokkuvõttes on tänavu antud klientidele üle 16 181 uut sõiduautot, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12,7% vähem. Kuna möödunud aasta esimesel poolel oli müük väga hea ja teisel poolel toimus langus, siis vastavalt sellele on tänavused stabiilsed müügitulemused näidanud eelmise aastaga võrreldes esimesel poolaastal langust, aga kahel viimasel kuul tõusnud plusspoolele.

Jätkuvalt on moodustavad populaarsemate segmentide esikolmiku keskmised ja väiksemad maasturid ning väiksema keskklassi autod. Alternatiivkütuseid kasutavad sõiduautod moodustasid kogumüügist 35%, neist oli hübriidautosid 570, elektriautosid 64 ja CNG gaasiautosid 23.

Populaarsemate automarkide edetabelis jätkas ka septembris liidrikohal Toyota (313 müüdud sõiduautot), järgnesid Škoda (278) ja Peugeot (161). Mudelite esikolmiku moodustasid Toyota RAV4 (138), Škoda Octavia (131) ja Peugeot 2008 (95).

Tugeva tõusu tegi septembris tarbesõidukite müük, milliseid anti klientidele üle 458, ja mis ületas eelmise aasta tulemuse 21,2%. Üheksa kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 3920 uut tarbesõidukit, mida on 5,5% vähem möödunud aasta sama perioodiga võrreldes. Populaarseimad automargid olid Toyota ja Peugeot, milliseid anti klientidele üle vastavalt 99 ja 76. Veokite segmendis tegid parima tulemuse Scania ja Volvo, vastavalt 38 ja 30 müüdud veokiga.