NewsBrands Irelandi esimees ja Business Post Groupi tegevjuht Colm O’Reilly kommenteeris riigi eelarvekõnelusi ja arutelu ajalehtede käibemaksu üle järgmiselt: „Iirlased hindavad usaldusväärset ajakirjandust ja seda kinnitavad uuringud, mis näitavad, et 82% iirlasi loeb paber- või digilehte igal nädalal. Uudiste avaldamine on tulevikukeskne ja käibemaksu alandamine annab meie sektorile piisavalt finantsvabadust, et jätkata investeerimist digipöördesse ja selleks, et tagada kodanikele püsiv juurdepääs kontrollitud ja usaldusväärsele ajakirjandusele.“

NewsBrands Irelandi tegevjuht Ann Marie Lenihan tänas valitsust „ajakirjanduse väärtusliku rolli tunnustamise eest ühiskonnas ja demokraatias“.

Iirimaal kehtis ajalehtedele 9% käibemaks, mis oli Euroopas üks kõrgemaid. NewsBrands Ireland nimetas seda varem ebaõiglaseks teabe-, õppe- ja demokraatiamaksuks. Käibemaksu kaotamine sai võimalikuks tänu Euroopa Liidu uutele käibemaksueeskirjadele, mis sel aastal kokku lepiti.