„Aastases võrdluses jätkas Ekspress Grupi digitellimuste arv kiiret kasvu ja ulatus kokku 21 protsendini. Kõige rohkem kasvas Õhtulehe digitaalsete tellimuste arv, mis näitab, et seni paberkandjat eelistanud kliendirühmad võtavad samuti digitaalset meediatarbimist üha rohkem omaks. Suhtarvuna näitas digitellijate arv suurimat tõusu Leedus ja Lätis, kus digitaalsele tellimusmudelile üleminek algas Eestist hiljem ja kus me näeme ka lähiajal edasist kasvupotentsiaali,“ kommenteeris juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu tulemusi.

Eestis III kvartaali languse põhjustas ühekordne otsus lõpetada digitellimuste vahendamine telekomifirma Telia klientidele ja keskenduda tellimuste müügile otse lõppkliendile. „Näeme sellel otsusel pikaajaliselt positiivset mõju Delfi Meedia digitaalse tulu kasvule. Telia tellimuste lõpetamist arvesse võtmata kasvas Delfi Meedia digitellimuste arv Eestis viimases kvartalis 3 protsenti ja aastases võrdluses 21 protsenti,“ selgutas Rüütsalu.

Ekspress Grupi üheks pikaajaliseks eesmärgiks on kasvatada digitellimuste mahtu Baltimaades 340 tuhande tellijani 2026. aasta lõpuks, mis on umbes 2,5 kordne kasv võrreldes 2021. aasta lõpuga.

Eile sulgus aktsia 1,48 euro pealt. Aasta algusest on aktsia teinud läbi suured kõikumised, kuid on tänaseks kõigest -5,73% langenud.