1. Nad õpivad pidevalt uusi asju.

Intervjueeritud miljonäride jaoks olid väga olulised õppimine ja enesetäiendus. Ligi pooled neist õppisid iga päev mõnda võõrkeelt – kas või ainult mõne sõna kaupa – ja 63% ütles, et kuulasid tööle ja koju sõites audioraamatuid või jutusaateid. Ligi kolmveerand miljonäre loeb sageli ka eneseabiraamatuid ning teiste edukate inimeste elulugusid.

2. Nad kuulavad rohkem kui räägivad.

Üks strateegia, mis intervjuude ajal korduvalt esile kerkis, oli „5:1 kuulamisreegel“. See tähendab, et iga kõneminuti kohta tuleb viis minutit kuulata. See aitas miljonäridel parandada töösuhteid ja näha eri vaatenurki. 81% küsitletutest sõnas ka, et nad küsivad iga päev tagasisidet, nii tööl kui ka väljaspool seda.

3. Nad ehitavad tugeva meeskonna.

86% miljonäridest töötas nädalas keskmiselt 50 tundi või rohkem, kuid sageli mitte üksi. Paljud nuputasid välja, et kõike ei saa ise hästi teha, ja ehitasid enda ümber tugeva meeskonna. Sama nägemust jagavate inimeste palkamine võimaldab kiiremini oma eesmärgi saavutada.

4. Nad unistavad suurelt.

Eesmärkide seadmise kõrval seadsid miljonärid ka unistusi. Nad istusid maha ja kirjutasid paberile, milline näeb välja nende täiuslik elu 10 aasta pärast. Näiteks üks uuringus osalenud miljonär armastas veini juua ning uskus, et veinitööstuses saab teenida miljoneid. Kuigi ta pere ja sõbrad sellesse ei uskunud, keeldus ta loobumast ning alustas väikeste investeeringutega. Mõne aasta pärast oli ta veinitööstuses üks riigi suuremaid tegijaid.

5. Nad seavad esikohale oma tervise.

Hea tervis tähendab tõenäosust kauem elada, mis omakorda tähendab rohkem aega rikkuse kogumiseks ja ka nautimiseks. Üks kehakaaluga kimpus miljonär otsustas ühel päeval lihtsalt jalutama minna. Iga päevaga distants aina pikenes, kuni ta jooksis maratoni. Ta ütles, et jooksmist saab võrrelda äri tegemisega ning trenn aitas tal ka tööl oma energiat suunata.

6. Nad julgevad riskida.

Miljonärid on valmis riskima. Nad on nõus katsetama uusi lahendusi ja investeerima millessegi, millel ei pruugi esmapilgul kasvupotentsiaali olla. Aja jooksul kasvab ka kogemus tunda selliseid ideid juba eos ära.