Septembri lõpuks on Modera automüügiplatvormi abil tehtud 55 131 auto müügitehingut kogusummas 1,661 miljardit eurot.

„Tegutseme B2B ehk äridele suunatud sektoris ning seetõttu ka meie tulu kindlasti palju püsivam kui erasektoris, kus kliendid loobuvad lihtsamini pakutavatest toodetest. Meie puhul on teenuste eluiga klientide puhul loetav rohkem kui kahe kolme aastaga ning teenustest loobumine suhteliselt kõrge barjääriga,“ selgitas Modera juhatuse esimees Raido Toonekurg.

Tema sõnul näitavad müügitulemused, et Modera kasv on jätkusuutlik. „Kindlasti on autovaldkonna digitaliseerumine praegu paisu tagant välja pääsemas. Selle tulemused hakkavad väljenduma järgneva kahe kuni kolme aasta jooksul, kus luuakse autoostjale väga kasutajasõbralikke digitaalseid lahendusi ning Modera osaleb nende rakendamisel,“ ütles Toonekurg.

Vaadates tulevikku läheb Moderal tema sõnul vastavalt IPO raames välja lubatud plaanidele. „Oleme suutnud viimased paar autosektori jaoks väga keerulist aastat kenasti hakkama saada ning oma plaane täita. Loomulikult on nõudnud see meeskonna poolt väga suurt pingutust, kuid oleme liikumas planeeritud tempos,“ ütles Toonekurg. „Arvestades viimasel aastal võidetud uusi kliente saame öelda, et istume „õigete“ läbirääkimiste laudade taga. See tähendab, et kliendid on rahvusvahelised ning projektide regioonid suured,“ lisas Toonekurg.

Automüügi tarkvara ettevõtte Modera pakub tehnoloogilist platvormi, mille kaudu ühendatakse autotootjad, maaletooja, edasimüüjad ja kliendid. Praeguseks tuleb Moderale jooksvat tarkvara renditulu 13 riigist ja tema tooteid kasutavad Toyota, Volkswagen, Renault, BMW, Mini, Ford, Nissan, Kia, Fiat, Jaguar, Land Rover, Jeep, Volvo, Mazda ning Mercedes-Benzi maaletoojad ja edasimüüjad.