Võrreldes eelmise aasta septembriga kasvas ettevõtte müük 44%, kokku 275 000 euroni. Sellest 158 000 eurot oli platvormi vahendusteenuse brutosumma, mis hõlmab videomängude digitaalsete koodide veebipõhist müüki gruppi kuuluva Gamekeys OÜ poolt hallatava Punktide müügiplatvormi kaudu nii Eestis kui välisriikides.

Müük tõusis Punktid.com, Punktid.lt, Punktid.lv ja Punktid.fi ning langes Punktid.ru ja Punktid.ee domeenidel. Suurimad tõusjad olid Punktid.fi ja Punktid.lt – vastavalt 3758% ja 1558%.

„Nagu üldised mänguritrendid ka ennustasid, oli hooaja start septembriga väga tugev ning näitab, et mängurid on suvepuhkustelt tagasi ja taas ostlemas ning mängimas. Võrreldes selle aasta augustiga oli platvormi külastatavus 116% suurem ja eelmise aasta septembriga lausa 211% suurem. Septembri külastuste käigus tuli üle 1300 uue kliendi, mis on aasta rekord ühes kuus ja üle kahe korra rohkem kui augustis,“ ütles Niid.

Suurema liikluse platvormile tõi tema sõnul parem sihitud turundus toodetele ja kategooriatele. Arenduse poolelt liiguti edasi uue platvormi ehitamisega ja olemasolevale platvormile täienduste tegemisega:

1) Aktiviseeriti olemasoleval platvormil programmi, kus lehega liituja saab ühekordse soodustuse;
2) Aktiviseeriti funktsiooni, mis näitab iga toote juures konkreetse toote müügi hulka.

„Need tegevused innustavad kasutajaid rohkem kasutama meie jagamisfunktsiooni, millega saab uusi kasutajaid platvormiga liituma kutsuda,“ ütles Niid.

Punktide aktsia kaupleb hinnal 1,9, mis on IPO hinnast 37% madalamal.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid