Rattahooaeg on ametlikult läbi ning külm ilm on toonud madalama müügi nii septembris kui senimaani ka oktoobris, kirjutab Funderbeami platvormil Ampleri juht Ardo Kaurit.

Kuigi küsimus on ka makrokeskkonnas, suurenevates kommunaalarvetes ja inflatsioonis, siis usub juht, et see suurendab teadlikkust mikromobiilsusest, kui kõige odavamast viisist inimesi liigutada.

„Hooajaline mõju on vältimatu aspekt, mis mõjutab jalgattatööstuses tegutsevaid ettevõtteid nagu Ampler ja see on eriti valus, kui meil on raskusi tipphooajal - nagu meil on olnud erinevatel põhjustel viimasel kahel aastal,“ ütles Kaurit, kelle sõnul teeb ettevõte praegu kõik endast oleneva, et rahakaasamine tehtud saada.

„Hoolimata meie finantsseisundi raskest olukorrast ning kapitaliturgude ebakindlusest teeme kõik endast oleneva, et saada parim võimalik tehing ning nii Ampleri kui kõigi aktsionäride jaoks,“ märkis Kaurit.

Juhi sõnul ollakse hetkel mitmes paralleeldiskussioonis ning järgmise järgmise kahe nädala jooksul võivad pakkumise tingimused teada olla.

Hoolimata praegustest rahalistest takistustest usub Kaurit, et Ampler on suurepärases positsioonis, et ettevõte jätkusuutliku ja kasumliku kasvu teele tagasi saada. Investeeringuid on tehtud nii tootmisvõimsusesse kui müügisaalidesse, mis on kooskõlas järgmise aasta kasvueesmärkidega. Tootevalik on Kauriti sõnul innovatiivne ja küps ning ka rataste turg on kasvav. „Meil on vaja tagada piisav rahastamine, et kindlustada materjalivarustus ja valmistuda täielikult uueks hooajaks, et tuua taas häid tulemusi,“ ütles Kaurit.

Kui kolmel suvekuul teenis ettevõte iga kuu vähemalt 1,5 miljonit eurot käivet, siis septembris langes käive 32% ühe miljoni euroni.

Viimase 12 kuu jooksul kerkis müük 16,64 miljoni euroni.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid