KUULA SAADET | Majandusaruanne: kuidas rõivabränd Paul Berg kasvab internetiturunduse toel tegijaks
Koroonaaja tipus võtsid elukaaslased, senini rõivaloomega tegelenud Mari Tammet ja finantstaustaga Egert Paulberg ette teekonna tundmatusse: asutasid oma elu esimese ettevõtte. Elukaaslased alustasid uue hobiga, nimelt talisuplusega, ning nägid vajadust tuule- ja veekindla vahetusjaki järele, mida pärast ujumist selga tõmmata.
„Nii hakkasimegi toodet ise arendama ja nüüd oleme turul juba päris mitme funktsionaalse jakiga, kohe tulevad müüki ka meie disainitud saapad. Liigume aina enam jätkusuutliku elustiilibrändi suunas. Ning erinevad digikoolitused turunduse ja müügi edendamiseks olid igati abiks. Ilma nendeta oleksin kindlasti teinud palju neid vigu, mida nüüd sai ennetada,“ räägib Egert Paulberg, mis kasu said nemad koolitusprogrammist „Õpi koos Google’iga“.
Stuudios räägiti veel laiemalt sellest, mida erinevad Google’i ja Facebooki koolitused väikeettevõttele tegelikult annavad, kui palju need müüki ja tuntust suurendavad, samuti sellest, mis on Paul Bergil tulevikus plaanis. Saadet juhtis ajakirjanik Martin Hanson. Lähemalt vaata uue rõivabrändi tegemiste kohta nende veebilehelt paulbergoutdoors.com.
Uus koolitustesari „Õpi koos Google’iga“ toimub sel aastal oktoobris ja novembris. Teadmisi saab ilma rahata omandada digiturundusest, videoreklaami loomisest või reklaamide seadistamisest. Koolitusi viivad läbi oma ala tipud Eestist ja välismaalt. Koolitustesari „Õpi koos Google’iga„ toetas podcast’i valmimist! Lähemalt uuri koolituste kohta lehelt www.digioskused.ee.
Kuula saate „Majandusaruanne“ uut salvestust siit: