Uus sisselogimislahendus lisab klientidele veel ühe võimaluse oma rahaasjadele ligi pääseda, kui mingil põhjusel mõni teine autentimisvahend ei ole kättesaadav.

„Absoluutne enamus meie klientidest kasutab oma igapäevaste rahaasjade ajamiseks elektroonilisi kanaleid. Seetõttu on digitaalsete pangalahenduste turvaline, mugav ja tõrgeteta toimine meie jaoks prioriteet. Swedbanki välja töötatud PIN-koodiga autentimine annab klientidele täiendava sisselogimisvõimaluse ja alternatiivi olukordadeks, kui mingil põhjusel mõne muu autentimislahenduse töös esineb ajutiselt häireid,“ ütles Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Sujuva protsessi tagamiseks lisatakse PIN-koodiga autentimise võimalus kasutajatele mitmes etapis selle aasta lõpuni. See tähendab, et kõikidel kasutajatel ei ole uus funktsioon koheselt kättesaadav, vaid see ilmub äpi uuenduse käigus lähikuudel.

„Kliendid, kelle jaoks uus autentimisfunktsioon on muutunud kättesaadavaks, saavad Swedbanki mobiilirakenduse avades märguande uus funktsioon kasutusele võtta. Kui kasutaja sellest loobub, siis saab ta soovi korral ka hiljem ise äpis seadete alt selle funktsiooni aktiveerida,“ lisas Raagmets.

PIN-kood peab koosnema 5–8 numbrist, mille kombinatsiooni ei ole võimalik kergesti ära arvata. PIN-koodiga saab lisaks autentimisele kinnitada ka kuni 100-euroseid makseid.

„PIN-koodi kasutamine on sama turvaline, kui teised olemasolevad sisselogimismeetodid. Eeldades, et kasutaja järgib nutiturvalisuse reegleid – hoiab koodi enda teada, ei kasuta sama koodi erinevates rakendustes jne. Kasutusturvalisust ja valmisolekut erinevateks olukordadeks tõstab oluliselt ka see, kui kasutajal on oma rahaasjadele ligipääsuks mitu erinevat lahendust. Just seda uus PIN-koodiga sisselogimislahendus lisaks olemasolevatele ka pakub,“ täiendas Raagmets.