Balti riikide tekstiili-, rõiva- ja jalatsiturul osalevate ettevõtete maksuvabakäive oli ligikaudu 1,13 miljardit eurot 2022. aasta jaanuarist augustini. Apranga kogukäive koos käibemaksuga esimese kolme kvartali peale oli 208,8 miljonit eurot. Kõige suurema osa käibest tõi Leedu, küündides 126,36 miljoni euroni. Läti käibeks kujunes 50,48 miljonit ja Eestis müüdi tooteid 31,96 miljoni euro eest. Võrreldes aasta varasemaga kasvas kogu Baltikumi müügikäive 36%.

Interneti müügikäibeks kujunes 23,77 miljonit eurot, langedes aasta varasemaga võrreldes 34,6%. Aastal 2021 oli veebikäive oluliselt suurem tänu Covid-19-ga seotud füüsiliste kaupluste ajutisele sulgemisele. Kontserni veebikäive üheksa kuu jooksul käesoelval aastal kasvas 3,8 korda, võrreldes 2019. aasta vastava perioodiga.

2022. aasta üheksa kuu jooksul avas Apranga Group kolm kauplust, laiendas ja renoveeris kaks, samas kui viis kauplust suleti. Laienemisega seotud kulud küündisid 2,3 miljoni euroni.

Puhaskasum III kvartalis oli 5,83 miljonit eurot, mis tähendab, et ettevõte teenis üle poole oma üheksa kuu kasumist viimases kvartalis. Kokku teenis Apranga Group kolme kvartaliga puhaskasumit 11,23 miljonit eurot

Kontserni tegevuskulud ulatusid III kvartali jooksul kokku 63,9 miljoni euroni ja kasvasid 35,3%, võrrelduna 2021. aasta sama perioodiga. Tegevuskulude kasvu põhjustasid elektriarvete hüppeline kasv ja suurenenud litsentsitasud.

Ettevõtte aktsia langes üheksa kuu jooksul 12% võrra 2,03 eurolt aktsia kohta 1,79 eurole aktsia kohta. Kõrgeimaks hinnaks kujunes 2,58 eurot aktsia kohta, minimaalne aktsia hind oli 1,64 eurot aktsia kohta. Ettevõtte turuväärtus vähenes 112 miljonilt eurolt 99 miljoni euroni septembri lõpuks. Praegu kaupleb aktsia 1,84 euro juures, tehes tänaseks tõusuks 0,82%.