III kvartali müük moodustas kokku 585 000 eurot ja kasvas 2021. a III kvartaliga võrreldes 10% (2021. a III kvartali müük oli 532 000 eurot). Sellest 376 000 eurot moodustas Punktide platvormi vahendusteenuse brutosumma*, mis võrreldes 2021. a III kvartaliga kahanes 1% võrra (2021. a III kvartali vahendusteenuse brutosumma oli 381 000 eurot).

Lisaks tõusis III kvartalis HVK Business OÜ hulgimüük 38% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Möödunud aasta III kvartali hulgimüük oli 151 000 eurot, aga 2022. aasta III kvartalis küündis ta 209 000 euroni.

„Kolmas kvartal möödus kogu grupi jaoks positiivselt, juuli ja augusti tulemused olid kerges languses seoses soojemate suveilmadega, mis soosisid välistegevusi. September tuli omakorda rekordilise tulemusega võrreldes eelnevate aastate sama kuuga.“

Täitus ka 2022. aasta globaalse veebilehe Punktid.com müügi eesmärk. Eesmärgiks seadis ettevõte 243 000 eurot, septembri lõpuks oli müük aga 324 000 eurot, mis ületab prognoosi 33% võrra.

„Kuigi müügitulemused Punktide platvormil keelte lõikes varieeruvad, on üldine trend hea. Näeme tendentsi, kus kohaliku turu müüginumbrid on raskustes, et eelmise aasta tippudele järgi jõuda, kuid kompenseerisime seda välisturgudele laienemisega.“

*Vahendusteenus hõlmab videomängude, Nintendo, PlayStationi, Xboxi jne digitaalsete koodide veebipõhist müüki Punktide gruppi kuuluva Gamekeys OÜ poolt hallatava Punktide müügiplatvormi kaudu nii Eestis kui ka välisriikides.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid