Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja sõnas, et Kalevi tegutsemise ajal on pakendid mitmeid kordi muutunud. „Käesolev muudatus on tõesti viimaste aastakümnete suurim ja hõlmab kogu tooteportfelli kaasajastamist,“ märkis ta. Kaasajastamine ei tähenda ainult visuaalset muutust, uus pakendikontseptsioon väljendab paremini maiustuste tarbijate tänaseid väärtusi, kus ettevõte on seadnud esikohale – seame esikohale jätkusuutliku tootmise ja tarbimise, tervislikumad tooted ning uued põnevad maitsekombinatsioonid.

Oja tõi välja, et nende üheks eesmärgiks on muuta 2025. aastaks kõikide toodete pakendid 100% taaskasutatavaks. Silmas tuleb pidada ka toiduohutust ja -kvaliteeti, ettevõte töötab selle nimelt, et uuenevad pakendid tagaksid toodete kvaliteedi. „Vähem tähtis pole ka see, et aina tihenevas konkurentsis peame poeletil silma paistma. Seega, lisaks eelpoolnimetatule on meie eesmärk siduda Kalevi seni üsna kirju ja eriilmeline valik ühtseks tugevaks ja äratuntavaks tervikuks,“ lausus Oja.

Uuele kujundusele eelnes Oja sõnul põhjalik eeltöö, mille raames viidi läbi brändiaudit, koguti turuandmeid, korraldati tarbijauuringuid ja poevaatlusi. Esimesed uued pakendid jõudsid tarbijateni selle aasta juuni šokolaadide näol, kus vahetati näiteks ka 200grammiste šokolaadide kilepakendid paberpakendite vastu. Pralineekommide etiketid muutusid 1. septembrist ning on toodetud 70% ulatuses taaskasutatud materjalist. „Täies mahus vahetuvad kõik Kalevi toodete pakendid 2023. aasta lõpuks,“ sõnas Oja.

Kalevi kommide uus kujundus

Turundusdirektori sõnul jäävad valikusse nii traditsioonilisema kujundusega kui eksklusiivsemad kinketooted. „Usume, et meie värsked, kestlikumas pakendis, rõõmsalt särtsakad ja modernsed pakendid teevad hea maiustuse leidmise veelgi lihtsamaks ning pakuvad elamust nii olemasolevatele kui uutele tarbijatele.“