Teemad, millest konverentsil veel räägitakse:

  • Kõhutundeturundus ei toimi. Kliendist tuleb aru saada!

  • Kuidas kasvatada e-äri? Kuidas seda teha keskkonnasõbralikult?

  • Uute klientide leidmine ja olemasolevate kasvatamine Google’i ja Meta reklaamidega

  • Suurte eelarvete haldamine klikipõhises reklaamis

  • Influencer-turunduse strateegia workshop

  • Kuidas klienti paremini mõista, temaga pikaajaline suhe luua ja temalt tagasisidet küsida?

  • Trendid e-kaubanduses: millega on vaja sammu pidada, et ka 5 aasta pärast olemas olla?

  • Millised bännerid, pinnad ja lahendused lisaks Google’ile ja Metale veel töötavad ning kuidas neid kasutada?

  • Amazon – e-poodnike ja tooteomanike hirm või võimalus?

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena