Teemad, millest konverentsil veel räägitakse:

  • Kõhutundeturundus ei toimi. Kliendist tuleb aru saada!

  • Kuidas kasvatada e-äri? Kuidas seda teha keskkonnasõbralikult?

  • Uute klientide leidmine ja olemasolevate kasvatamine Google’i ja Meta reklaamidega

  • Suurte eelarvete haldamine klikipõhises reklaamis

  • Influencer-turunduse strateegia workshop

  • Kuidas klienti paremini mõista, temaga pikaajaline suhe luua ja temalt tagasisidet küsida?

  • Trendid e-kaubanduses: millega on vaja sammu pidada, et ka 5 aasta pärast olemas olla?

  • Millised bännerid, pinnad ja lahendused lisaks Google’ile ja Metale veel töötavad ning kuidas neid kasutada?

  • Amazon – e-poodnike ja tooteomanike hirm või võimalus?

Sellel päeval esineb 13 oma ala tipp tegijat ning lisaks on osalejate nimekirjas mitmeid spetsialiste, kellega kohapeal mõtteid vahetada.

Kogu programm ja piletid saadaval kodulehel turunduslabor.ee/konverents.