Omniva juhatuse liikme Kristi Undi sõnul on võimalus pöörduda universaalteenuse teemal kodukoha lähedasse postkontorisse vajalik ja seda näitab teenust kasutanud inimeste arv.

„Peamiselt on kliendid soovinud veenduda oma lepingu universaalteenusele üleminekus. Lisaks on esitatud avaldusi lepinguga liitumiseks ja vähem avaldusi loobumiseks. Küsitakse ka infot universaalteenuse kohta,“ ütles Kristi Unt.

„Kuna meie postkontorid paiknevad üle Eesti ja meil on pikaaegne teenuste osutamise kogemus, siis oli võimalik kiirelt töö ümber korraldada. Teenuse osutamine postkontorites on sujunud hästi, siin olid abiks ka koostöös Eesti Energiaga tehtud ettevalmistused,“ lisas Unt.

Eesti Energia kodukliendid, kelle elektri universaalteenus on soodsam kui olemasolev pakett, viidi automaatselt üle universaalteenusele. Üle Eesti paiknevates Omniva postkontorites pakutakse lisavõimalust esitada avaldus Eesti Energia elektri universaalteenusega ühinemiseks või sellest loobumiseks neile isikutele, kes vajavad selleks abi või kellel puudub endal digivõimalus.

Eesti Energia Eesti turu juhi Dajana Tiitsaare sõnul on ettevõttel hea meel, et tänu Omniva teenindusvõrgustikule on jõutud füüsiliselt klientideni ka kõige kaugemas Eesti otsas. „Väga paljud inimesed on saanud asjatundlikku abi ja vastuseid oma küsimustele ning saavad seda ka edaspidi.“

Eraisikutel võimalik teenindaja abil teha elektri universaalteenusega seonduvalt järgnevaid tegevusi postkontorites: küsida nõu ja infot universaalteenuse kohta, kontrollida üle, kas Eesti Energia elektrileping läheb automaatselt üle universaalteenusele, esitada sooviavaldus Eesti Energia universaalteenusele üleminekuks või sellega liitumiseks, ja esitada sooviavaldus, et lõpetada automaatne Eesti Energia universaalteenusele üleminek.

Postkontorites saavad sooviavaldusi universaalteenusega seonduvalt esitada ainult eraisikud. Universaalteenustega seotud muudatuste tegemiseks tuvastab Omniva teenindaja isiku infosüsteemi kaudu. Seetõttu peab kaasa võtma ID-kaardi või isikut tõendava dokumendi.

Omniva postkontorites saab elektri universaalteenusega seotud tegevusi teha kuni aasta lõpuni. Kodule või töökohale lähima postkontori leiad Omniva kodulehelt https://www.omniva.ee/abi/kaart. Eesti Energia kliendid saavad infot elektritoimingute kohta ja neid digitaalselt teha ettevõtte kodulehel www.energia.ee. Vaata lisaks ka korduma kippuvaid küsimusi lehelt www.energia.ee/universaalteenus.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid