Sander Maasik: Kohalikul reklaamiturul on plusse, mida tasub kaaluda
25. novembril toimub Kultuurikatlas konverents „Kuidas oma e-äri paremini turundada?“, kus astub üles Delfi Meedia reklaamidirektor Sander Maasik paneeldiskussioonis „Millised bännerid, pinnad ja lahendused lisaks Google ja Meta reklaamidele veel töötavad ning kuidas neid kasutada?“
Paneelis saab vastused küsimustele:
Kuidas teha sama eelarvega maksimaalselt hea kampaania, mis teenindab kliendi huve?
Millised reklaamide formaadid on tõusuteel ja päriselt töötavad?
Kuidas on reklaami ostmine meediakanalilt muutunud viimase 10 aasta jooksul?
Lisaks tuleb juttu brändi ehitamisest, mobiili tähtsuse suurenemisest jm põnevast ja kasulikust.
Veel astuvad laval üles mitmed esinejad ja juttu tuleb:
Kõhutundeturundus ei toimi. Kliendist tuleb aru saada!
Kuidas kasvatada e-äri? Kuidas seda teha keskkonnasõbralikult?
Uute klientide leidmine ja olemasolevate kasvatamine Google’i ja Meta reklaamidega
Suurte eelarvete haldamine klikipõhises reklaamis
Influencer-turunduse strateegia workshop
Kuidas klienti paremini mõista, temaga pikaajaline suhe luua ja temalt tagasisidet küsida?
Trendid e-kaubanduses: millega on vaja sammu pidada, et ka 5 aasta pärast olemas olla?
Millised bännerid, pinnad ja lahendused lisaks Google’ile ja Metale veel töötavad ning kuidas neid kasutada?
Amazon – e-poodnike ja tooteomanike hirm või võimalus?
Sellel päeval esineb 13 oma ala tipp tegijat ning lisaks on osalejate nimekirjas mitmeid spetsialiste, kellega kohapeal mõtteid vahetada.
Kogu programm ja piletid saadaval kodulehel turunduslabor.ee/konverents.