Samas kui lisada puhaskasumile ka valuutade kursivahede mõju, mida võib hiljem kasumiaruandesse ümber klassifitseerida, lisab see kasumile aastavõrdluses veel 2,9 miljonit eurot ning koondkasumiks on kokku 5,58 miljonit eurot.

Tänavuse aasta üheksa kuu müügitulu kerkis 19,2% pea 44 miljoni euroni ning puhaskasum suurenes 24% 11,8 miljoni euroni.

Kontserni tulu tuleneb Milavitsa, Alisee, Aveline, Lauma Lingerie, Laumelle ja Hidalgo tootemarkidega kaupade müügist hulgimüügi ja frantsiisimüügi kanalite kaudu ning jaemüügist Milavitsa ja Lauma Lingerie nimetuse all tegutsevates kontserni enda jaepoodides. Kontserni peamised müügiturud on Venemaa, Valgevene, muud SRÜ riigid ja Balti riigid.

Kontserni müügitulu Venemaal oli 26,8 miljonit eurot, suurenedes 2021. aasta 9 kuuga võrreldes 22,6%. 2022. aasta 9 kuu müügitulu kohalikus valuutas oli eelmise aasta sama perioodi müügitulust 0,2% võrra suurem. Ettevõte keskendub enda sõnul jaekaubanduse kasumlikkuse tõstmisele ning sobiliku hinnatasemega pindade olemasolul ka oma poodide võrgustiku kasvatamisele. Kolmanda kvartali lõpus opereeris ettevõte Venemaal 48 poodi.

Valgevenest teenis Silvano üheksa kuu jooksul 11,2 miljonit eurot, mis on aastavõrdluses 27,3% rohkem. Müügitulu kohalikus valuutas oli eelmise aasta sama perioodi müügitulust 17,7% suurem. Valgevenes opereerib ettevõte 59 kauplust.

Ukrainas on Silvano üheksa kuu jooksul teeninud 221 000 eurot müügitulu, mis on aastavõrdluses 83,1% vähem. Alates 2022. aasta märtsist on riigis müük peatatud.

Täna on Silvano Fashion Groupi aktsia kerkinud 4,4% 1,1 euroni. Alates 2022. aasta algusest on aktsia langenud 45,5%.