2021/2022 oli MM Grupi jaoks aktiivne aasta, mille jooksul toimusid järgmised suuremad tehingud:

  • investeeriti uudisteagentuuride tegevustesse Leedus;

  • laiendati investeeringuid maadeostuga: osteti nii metsa- kui ka põllumaad;

  • laieneti kinoäris nii Eestis (osteti osalus Kinoplaza OÜ-s) kui Leedus (osteti kino äritegevus Vilniuses)

  • investeeriti meediategevusse Public TV äritegevuse näol;

  • alustati äritegevuse laienemisega Leedu apteegiturul;

  • alustati äritegevuse laienemisega toitlustustegevuses Lätis ja Eestis (osalused AS „Lido“-s ning MySushi OÜ-s);

  • alustati sisenemist turundusagentuuride ärisegmenti.

Aruande kohaselt tuli suurem osa käibest ehk 489 miljonit eurot Eestist, Lätis oli see 172 miljonit eurot ja Soomes üle 133 miljoni euro. MM Grupi käive kasvas aastaga rohkem kui 170 miljoni euro võrra, küündides 893 miljoni euroni.

2022. aasta aprilli seisuga ulatus kontserni vara kokku ligi 740 miljoni euroni, suurenedes aruandeaastaga ca 8,7%.

Kontsern teenis aruandeaastal puhaskasumit üle 35 miljoni euro, investeeriti üle 44 miljoni euro. Dividente möödunud aasta eest ettevõte jagada ei plaani.

MM Grupp on Eesti kapitalil põhinev investeerimisfirma, mis keskendub laiapõhjalistele valdkonnaülestele investeeringutele.