Tagadi asub Saku vallas, Harju- ja Raplamaa piiril ning ökodukt jääb Kurtna ja Kohila jaama vahele. Lepingu maksumus on 5,3 miljonit eurot, millele lisandub käibemaks. Tööde valmimise tähtaeg on 2024. aasta september.

Tulemas on teisedki hanked

Nädala alguses teatas Rail Baltic Estonia, et kuulutas välja esimese hanke Rail Baltica põhitrassi ehitamiseks. Uue hankega selgub rahvusvahelise raudtee Eesti osa esimene ehitaja. Harju-Rapla maakonna piirist Kohila vallas asuva Sihi teeni ulatuva raudteelõigu ehitamiseks välja kuulutatud hankele oodatakse pakkumisi 2023. aasta 9. märtsini. Eeldatavaks maksumuseks on 72 miljonit eurot.

Rail Baltica raudtee põhitrassi ehitamist alustatakse Kohila vallast. Harju maakonna ja Rapla maakonna piirist kuni Sihi teeni kulgev ehituslõik on 9,4 km pikk. Rajatava muldkeha laius on kuni 14 meetrit ning hanke õnnestumise korral plaanitakse ehitustöödega alustada 2023. aasta sügisel.

Rail Baltic Estonia juhi Anvar Salometsa sõnul näevad hanketingimused ette, et esimese lõigu ehitustööd valmivad 2027. aasta sügisel. „Detsembrikuu jooksul loodame turule välja anda ka teise, pea 5 kilomeetri pikkuse ehituslõigu, mis kulgeb Ülemistelt Lagedini ning 2023. aastal on plaanis algatada veel vähemalt paari lõigu ehitushanked.“