Eestis müüdi detsembris 1145 uut sõiduautot, mis ületas 2021. aasta detsembri müügi 11,9%. 2022. aasta kokkuvõttes anti klientidele üle 20 426 uut sõiduautot, mida oli 8,6% vähem kui 2021. aastal.

Erinevatest segmentidest olid mullu suurima osakaaluga keskmised ja väiksemad maasturid, vastavalt 33,3% ja 19,5% kogumüügist. Kolmandaks enim eelistati väiksema keskklassi autosid (17,2%).

Kütuseliikide arvestuses kasvas 2022. aastal hübriidautode müük 9,3%. Elektriautosid müüdi mullu kokku 687, mis ületas 2021. aasta tulemuse 42%. Samas moodustas elektriautode osakaal 3,4% kogumüügist. Suurima osakaaluga on jätkuvalt bensiiniautod (43,9%), aga hübriidautod ei jää enam kaugele maha (35,1%). Diiselautode osakaal langes möödunud aastal ja oli vaid 16,2%.

Automarkide arvestuses oli ülekaalukalt populaarseim Toyota, milliseid müüdi mullu 4451. Järgnesid Škoda (2766) ja KIA (1626). Toyota mudelid haarasid kaks kõrgeimat kohta ka mudelite edetabelis - populaarseimad oli RAV4 (1524 autot) ja Corolla (966). Neile järgnesid kaks Škoda mudelit, Octavia ja Kodiaq (vastavalt 888 ja 689).

Tarbesõidukeid müüdi 2022. aastal kokku 4953, mida oli 4,4% vähem kui ülemöödunud aastal. Automarkide esikolmiku moodustasid Toyota (882), Renault (758) ja Peugeot (554). Veokite segmendis olid edukaimad Scania ja Volvo, vastavalt 307 ja 277 müüdud veokiga.