„Ekspress Grupi digitellimuste arv jätkas 2022. aastal kõigis Balti riikides tempokat kasvu, mis suurendas meie digitaalsete tellimuste müügitulu. Kasv tõestab, et tasulise sisu mudel on jätkusuutlik ja omab järjest olulisemat rolli meie meediaettevõtete tulupoolel. Kuigi Baltimaade inimeste kulutused on inflatsiooni ja üldise hinnatõusu tõttu järjest teravamalt tähelepanu all, hoidsid eelmise aasta ärevad sündmused lugejate huvi sõltumatu ajakirjanduse vastu endiselt kõrgel,“ ütles Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu.

Eestis kasvas kõige rohkem suurima digitaalsete tellijate arvuga tütarettevõtte Delfi Meedia tellijate arv, mis suurenes aastaga ligi 11 000 võrra ehk 14%. Kõige kiiremat kasvu näitas mullu Geenius Meedia, mille digitellimuste arv suurenes 37% ehk enam kui 1 500 võrra.

„Läti ja Leedu Delfi digitaalsete tellimuste arvu mõjutas pakettide muutmine sarnaseks Eestis kasutusel olevaga. Kui varem pakuti Lätis ja Leedus Delfi erinevate teemade kitsamaid sisupakette ja loeti digitellimusteks iga toodet eraldi, siis eelmise aasta 4. kvartalis võtsime kasutusele ühtse paketipõhise loogika, millega digitellija saab laiema ligipääsu kogu Delfi sisule. Pakettide liitmise tulemusena muutus Läti ja Leedu digitaalsete tellimuste arv väiksemaks, kuid keskmise digitellimuse hind suurenes,“ märkis Rüütsalu.

„Liigume oma eesmärkide suunas ja soovime aastaks 2026 pakkuda digitaalset tasulist sisu vähemalt 340 000 lugejale,“ lisas Rüütsalu.

Alates 2023. aasta algusest on Ekspress Grupi aktsia langenud pea 3% 1,525 euroni. Ühe aastaga on languseks 14,5%.