Kui Fredrik Kempe ja tema sõber Alexander Hjerström 2015. aastal Airinumi asutasid, oli eesmärk arendada ja müüa õhusaastevastaseid kaitsemakse suduohtlikes piirkondades, sealhulgas Aasias. Esialgu oli kasv aeglane, kuid kui 2020. aastal alanud koroonapandeemia maailma halvas, kasvas müük hüppeliselt. Järsku oli nende saidil miljoneid külastajaid. Nende eduloole andis hoogu juurde asjaolu, et Airinumi maske kandsid sellised kuulsused nagu Marc Jacobs, Gwyneth Paltrow ja Matt Damon.

2019. aastal oli Airinumi käive 12 miljonit Rootsi krooni, mis kasvas 2020. aasta majandusaastal 900 protsenti, jõudes 122 miljoni Rootsi krooni suuruse käibeni. Ettevõte jõudis 2019. aasta kaheksa miljoni kroonisest kahjumist järgmisel aastal 35 miljoni kroonise kasumini.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid