Kullerifirmade pakiuputus algas juba eelmisel sügisel musta reede ja küberesmaspäeva ostupühadega, minnes sujuvalt üle jõulueelseks ohtraks pakkide saatmiseks. Muidugi on jaanuari esimestel nädalatel võrreldes detsembriga neid veidi vähem saadetud, ent kui kõrvutada tänavust jaanuari mullusega, siis on näha, et kullerifirmade töö hulk kasvab ka praegu. Itella Smartposti juht Meelika Paalberg vaatab jaanuari esimese dekaadi arve ja tõdeb, et eelmise aasta sama aja näitajatega võrreldes on saadetud pakkide hulk suurenenud 18%. Ta ütleb, et kaupmeestel on laod kaupu täis ja see survestab neid väga suuri allahindlusi tegema. Paalbergi väitel on just riideäris eriti suured allahindlused. „Uus hooaeg tuleb tõenäoliselt kallima hinnaga, aga eelmise ja käesoleva hooaja kaupasid saab hea hinnaga,“ märgib ta.

Kasvu kinnitab ka Omniva juhatuse liige Kristi Unt. Omniva pakiautomaatide kaudu saadeti tänavu esimesel nädalal 6% rohkem kaupu kui 2022. aasta esimesel nädalal. Temagi sõnul on märgata, et sooduskampaaniate osakaal kasvab ja see annab kaupmeestele enamiku käivet. Kuna tarbija on hinnatundlikum, siis kasvavad soodsamaid kaupu pakkuvad e-poed üldisest turust kiiremini, prognoosib Unt. Tema kinnituse järgi suureneb ka kolmandate riikide e-poodidest tehtavate tellimuste hulk.