Käesolev muudatus on tõesti viimaste aastakümnete suurim ja hõlmab kogu tooteportfelli kaasajastamist, millega seotakse Kalevi seni üsna kirju ja eriilmelise valiku ühtseks tugevaks ja äratuntavaks tervikuks, selgitas Kalevi kaubamärgi omanikfirma Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.

„Pakendiuuendusele eelnes põhjalik eeltöö, kus viisime muuhulgas läbi brändiauditi, kogusime turuandmeid, korraldasime tarbijauuringuid, fookusgruppe ja poevaatlusi. Saime teada, et maiustuste tarbijad väärtustavad jätkusuutlikku tootmist, eelistavad tervislikumaid tooteid ning uusi põnevaid maitsekombinatsioone,“ selgitas Oja ning lisas, et pikaajalisi trende jälgides ja tarbijate tagasiside analüüsides tõdesid nad, et ainult kestlikumaks ja kvaliteetsemaks muutumisest ei piisa. „Tihedas globaalses konkurentsis peab poeriiulitel paremini silma paistma. Selle eesmärgi tulemus on juba täna kauplustes väga hästi näha,“ põhjendas ta.

Täies mahus vahetuvad kõik Kalevi toodete pakendid 2023. aasta lõpuks, kuid valikusse jääb nii traditsioonilisema väljanägemisega kui eksklusiivsemaid kinketooteid.

Annekese šokolaad

Oja möönis, et ettevõttel on hea meel, et nende uued oranžis pakendis šokolaaditahvlid, mis varem poes silma ei paistnud, on nüüd riiulil kenasti nähtavad. „Oranž on soe ja rõõmus värv, mis sobib Kalevi tumesinise logo kandjaks ja signatuurvärviks väga hästi. Kalevi tugevad alambrändid Anneke, Linnupiim jt. säilitavad oma nime ja tootele iseloomulikud elemendid, kuid värskendusega loome varasemast tugevama seose Kalevi katusbrändi ja seeläbi ka teiste Kalevi toodetega. Annekese mõlemad äratuntavad tunnuselemendid – piimaklaasiga tütarlaps ja oranž taustavärv jäävad alles, aga varasemaga võrreldes ajatum ja minimalistlikum graafiline stiil ning silmale rahulikum ja puhtam disain tulevad poekeskkonnas kenasti esile,“ rääkis Oja brändiarenduse taustast.

Oja sõnul on Kalevi suur eesmärk muuta aastaks 2025 kõikide toodete pakendid 100% taaskasutatavaks ehk ringlusse võetavaks.

„Usume, et meie värsked, kestlikumad, rõõmsalt särtsakad ja modernsed pakendid teevad hea maiustuse leidmise veelgi lihtsamaks ning pakuvad elamust nii olemasolevatele kui uutele tarbijatele,“ tõdes Annika Oja.