23.01.2023, 15:35
Ettevõtted luubi all: neli viisi, millega firmad esitlevad oma tooteid keskkonnasäästlikumana, kui need tegelikult on
(36)![Foto on illustreeriv.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/99ef5a30-9b07-11ed-a110-2d5c77fc2ac7.jpg?noup&w=1200&h=711)
Foto on illustreeriv.
FOTO: | Shutterstock
Pakendite ja reklaamide eksitavate väidetega võitlemiseks on Euroopa Liit esile toonud mõned sõnad ja väljendid, mida firmad kasutavad, et reklaamida oma tooteid kui keskkonnahoidlikke, kuigi need seda pole, kirjutab Bloomberg.
Igaüks, kes on püüdnud osta mõne tarbekauba kõige vähem keskkonda kahjustavat versiooni, teab, kui raske on seda tuvastada ebamääraste ja kontrollimata väidete virvarris, mida on hakatud nimetama „rohepesuks“.
Oled juba tellija?