Tesla müügiväljavaated on investorite jaoks peamised, kuna ettevõte seisab silmitsi nõrgemate majandusnäitajatega. Tesla teatas, et säilitab pikaajalise eesmärgi, milleks on müügimahu 50%-line aastane kasv. Wall Street Journali sõnul plaanib ettevõtte käesoleval aastal kätte toimetada 1.8 miljonit sõidukit, mis oleks aastaga 37% kasv ning jääks seega ootustele üksjagu alla.

Musk käsitles seda küsimust investorite ja analüütikutega peetud kõne alguses. „Need hinnamuutused teevad tõesti vahet keskmise tarbija jaoks,“ ütles ta, lisades, et sõidukite tellimused olid jaanuaris ligikaudu kahekordsed, mis viis Model Y linnamaasturi puhul väikese hinnatõusuni.

Tesla avaldas, et ta ei oota Hiinast märkimisväärset lähiajalist mahu kasvu, kuna tema Shanghai tehas töötab peaaegu täisvõimsusel, taastudes tootmisprobleemidest selle aasta alguses. Tesla kasumimarginaal, mis langes aruandekvartalis kahe aasta madalaimale tasemele (25,9%). Siiski jääb ettevõtte sõnul see üle 20%, mida survestavad akude tootmise kulud, uute Berliinis ja Texases asuvate tehaste käivitamise kulud, samuti suuremad tooraine-, logistika- ja garantiikulud.

Analüütikud olid öelnud, et Tesla kasumlikkus annab talle ruumi hindade langetamiseks ja konkurentide survestamiseks. Erinevate hinnangute kohaselt lasi Tesla Model 3 hinna alla 6-14% ja Model Y allahindlus küündib 19%-ni.

Ettevõtte 9000 dollari suurune puhaskasum ühe sõiduki kohta oli möödunud kvartalis rohkem kui seitse korda suurem kui näiteks Toyotal. Neljanda kvartali lõpuks oli Tesla autode laojäägi väärtus 12,8 miljardi dollarit, mis oli neli korda suurem kui 2022. aasta alguses.

31. detsembril lõppenud kolme kuu tulud olid 24,32 miljardit dollarit. Refinitivi andete järgi ootasid analüütikud 24,16 miljardit dollarit. Tesla kogu aasta tulusid toetas 1,78 miljardi dollari suurune null heitme toetus, mis on 21% suurem kui aasta varem.

Korrigeeritud kasum aktsia kohta oli 1,19 dollarit, mis ületas Wall Streeti analüütikute keskmist 1,13 dollarit.