Müügitulu kasvas aastaga 7,7% võrra, 234,4 miljoni euroni, ületades analüütikute ootuseid 3% võrra. Tallinna Kaubamaja Grupp suutis nende sõnul niigi muljetavaldavat brutomarginaali neljandas kvartalis veelgi parandada, 28,8%-ni.

Swedbanki sõnul viitavad tulemused märkimisväärselt efektiivsele kulude juhtimisele. Tallinna Kaubamaja Grupi tegevuskulud kasvasid 2022. aastal ligi 23 miljoni euro ehk 16,8% võrra, vähenes ettevõtte kulumieelne ärikasum EBITDA aastaga vaid 1,5% võrra.

Turg hindab aktsiat õiglaselt

Analüütikud tõstsid 2023. ja 2024. aastate oodatavat müügitulu vastavalt 893 miljoni (varasemalt 888 miljonit) ja 912 miljoni (varasem ootus 906 miljonit) euroni. „Meie 2025. aasta müügitulu ootus on 944 miljonit eurot. Lisaks tõstsime 2023. aasta oodatavat kulumieelset ärikasumit 4% võrra ning 2024 aasta sama näitajat 7% võrra, vastavalt 80 miljoni ja 81 miljoni euroni. Eeldame puhaskasumi marginaali tagasihoidlikku langust, kuid ootame jätkuvalt atraktiivset 6-7%-list dividenditootlust 2023-2024 aastatel.“

Swedbank jäätis hinnasihi 10,5 eurole, mille kohaselt kaupleb ettevõte 8,2-kordse 2023. aasta oodatava ettevõtte väärtuse/kulumieelse ärikasumi (EV/EBITDA) kordaja juures, mis on pisut alla ettevõtte viimase kümne aasta keskmise sama näitaja väärtuse.

Hetkel kaupleb Tallinna kaubamaja 10,2 euro ümber ja on täna tõusnud 0,39%.