„Olen olnud Eesti Tele2s ligi viis õnnelikku aastat, mis on minu karjääri pikim aeg samas rollis ja riigis, seega on aeg uueks isiklikuks väljakutseks,“ ütleb Robbins.

„Kõige olulisem on, et selle aja jooksul oleme suurepärase tiimiga suutnud edukalt ümber pöörata kahaneva kliendibaasi, tulud ja kulud ning kehvad tulemused klientide rahulolu osas, mis olid ettevõttel, kui siin 2018. aastal alustasin. Oleme saavutanud majandusnäitajatele seatud eesmärgid ja pakume juba mitmendat aastat parimat klienditeenindust.“

Kanadalasest paarikümneaastase telekomisektori tippjuhi kogemusega Robbins on töötanud nii Euroopas kui ka Põhja-Ameerikas. Tele2 Eesti tegevjuhi rollile eelnevalt juhtis ta Leedus telekomioperaatorit Bite ning oli Kanada mobiilifirma Wind Mobile müügi- ja klienditeenindusdirektor ning Tšehhi Vodafone’i turundusdirektor. Tele2 Eesti juhi kohalt liigub ta edasi rahvusvahelisse ettevõttesse, mis tegutseb üle kogu Euroopa ja ka Lähis-Idas.

Tele2 Grupp otsib lähikuudel Eesti ettevõttele uut tegevjuhti, seega jätkab Robbins oma praeguses rollis teise kvartalini. „Kiidan pidevalt Eesti kultuuri, ühiskonda ja inimesi oma sõpradele ning võrgustikule üle maailma. Kindlasti jään paljutki igatsema, sealhulgas imelist ja tugevat klienditeeninduse meistrite tiimi, mis meil Tele2s on,“ lisab Robbins.