Hiinas Yinchuani linnas asuv Porsche edasimüüja pakkus uhiuut sõidukit 124 000 jüaani (16 832,91 euro) eest. See hind on vaid murdosa sellest, mis on auto tegelik jaehind. Porsche Panamera hind algab nimelt 135 000 eurost.

Kampaania meelitas ligi sadu potentsiaalseid ostjaid, kes soovisid soodsana näivast pakkumisest osa saada.

Saksa autotootja pressiesindaja ütles BBC-le, et kampaania oli vigane ning see võeti kohe maha. Osa soovijaid olid jõudnud juba auto eest maksta ka broneerimistasu. 911 jüaani broneerimistasu maksnud klientidele on raha Porsche kinnitusel juba tagasi makstud.

„Kuna laos oli ainult üks sõiduk, siis vastavalt müügiprotsessile suhtles Porsche Centre Yinchuan esimese kliendiga, kes tegi internetis tagastatud broneerimistasu,“ lisas autotootja.

Samuti võttis edasimüüja ühendust iga pakkujaga individuaalselt ja selgitas olukorda vabandades.

Intsident pani Hiina sotsiaalmeedia kihama, üks kommenteerija kirjutas: „Sellepärast ma Porsche-t ei ostagi!“

Teised arvasid, et tegemist oli lihtsalt hästi läbi viidud reklaamstrateegiaga. Samuti pakuti välja, et ettevõte oli vastutustundetu ja oleks pidanud alandatud hinnapakkumisega kaasa minema.

Saksa päritolu sportautode tootja Porsche alustas sõidukite müüki Hiinas rohkem kui 20 aastat tagasi. Viimastel aastatel on ettevõte aina oma tegevust Hiinas laiendanud, avades uusi edasimüügi kanaleid.

Hiina on nüüd Porsche suurim turg maailmas, kus eelmise aasta esimese kuue kuu jooksul tehti müüki 6,2 miljardi dollari eest.