#ecom2023 | Kuidas toetada müüki ning suurendada klientide lojaalsust läbi klienditoe chat'i?
14.märtsil Kultuurikatlas toimub juba viiendat korda Baltic e-Commerce Forum! Laval on esinemas oma ala tipptegijad nii Eestist kui välismaalt, kes jagavad põnevaid mõtteid ja kogemusi.
Tänapäeva tarbijad tahavad teha veebis ostutehinguid kiiresti ja mugavalt. Just seda e-kaubandus ka võimaldab. Paljudel ettevõtetel 20-30% müügist käib chat-aknas.
Sellest räägib tänavusel Baltic e-Commerce Forum üritusel Askly asutaja Sandra Roosna, kelle arendatud chat platvorm on võitnud juba nii klientide kui ka tiimide südamed 9-s riigis.
Eestis on Askly juba turuliidrite seas, laienedes üle Euroopa. Nende klientide seas on igas suuruses ettevõtted, nt iDeal, Ballzy, Hortes, Viikli, Funrent, Adduco, GoSPA, KalevSPA jpt.
Askly investorite seas on mitmed e-poed ise, kes platvormi igapäevaselt kasutavad, nt Marmara, FruitXpress ja Aednik24. Tegu on kliendisõbraliku chat aknaga, mis ei vaja eraldi inimese palkamist. Vastupidi - Askly sisaldab rohkelt funktsioone kliendisuhtluse lihtsustamiseks. Üks tõeliselt mugav ja kaasaegne viis klientidega suhtlemiseks otse oma lehel.
Juba 14.märtsil toimuval Baltic e-Commerce Forum üritusel on võimalik juba kõigest sellest lähemalt kuulda!
Programm ja piletid leitavad siit: www.delfi.ee/ecom2023