Tesla puhul tähendab tagasi kutsumine seda, et nad lahendavad probleemi tarkvaraparandusega, mis jõustub 15. aprillil. Häda puudutab nende nö täielikku isejuhtivuse beetaversiooni.

Süsteem „võib panna sõiduki ristmikel käituma ebaturvaliselt“, mis võib tähendada, et see sõidab rajalt, kust tohib ainult pööret sooritada, otse. Lisaks võib see sõita läbi kollaste tulede. Kui juht ei sekku, siis on suur risk kokkupõrke tekkimiseks.

USA liiklusohutust kontrolliv amet andis Teslale esmase teate juba 25. jaanuaril. Järgnevatel päevadel kohtuti ettevõtte esindajatega korduvalt. Tesla ei olnud ameti analüüsiga päri, kuid nad otsustasid siiski autod tagasi kutsuda. Tesla andmetel on neil 2019. aasta maist kuni 2022. aasta septembrini esinenud 18 kindlustusjuhtumit, mis võivad olla selle probleemiga seotud. Nad ei ole aga teadlikud, et neis juhtumites oleks olnud hukkunuid või vigastatuid.