MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa selgitab, et tuludeklaratsiooni esitamise esimestel nädalatel mitmekordistub nende juures alati nii kõnekeskustesse pöördumiste arv kui ka klientide hulk büroodes. „Põhilised kliendid on mitteresidendid, kes on Eestisse tööle ja elama asunud ning soovivad nüüd oma tulusid deklareerida ning ka residentsust täpsustada ja määrata,“ sõnab Kullamaa. Peale mitteresidentide on nende hulgas oluliselt ka eestlasi, kellel on täpsustavaid lisaküsimusi ja kes soovivad esitada tuludeklaratsiooni teenindaja abiga büroos.

„Oleme deklareerimisperioodiks inimeste küsimustele vastama, telefoni ja kirja teel ning ka büroodes, kaasanud nii palju kvalifitseeritud tööjõudu kui võimalik. Sellest hoolimata on esimestel nädalatel tavapärasest pikemad ootejärjekorrad nii büroodes kui infotelefonil paratamatud.“

Kullamaa palub inimestelt kannatust. Maksuamet tuletab meelde, et tulumaksu deklareerimiseks on aega 2. maini. „Seega ei ole tarvis kohe esimesel nädalal büroosse tulla.“