Tootja teatas, et püramiidikujuline tahvel, mis peegeldab Alpide tippu, saab uue märgistuse. USA firma Mondelez ütles, et 4478 meetri kõrguse mäe kujutis asendatakse üldisemate mäetippude kujutisega.

Šokolaad pole piisavalt šveitsilik

Alates 2017. aastast kehtivad „šveitsilikkuse“ kohta ranged reeglid.

Nende järgi ei tohi kasutada rahvuslikke sümboleid selliste piimapõhiste toodete reklaamimiseks, mis ei ole valmistatud ainult Šveitsis. Muude toortoodete puhul on künnis vähemalt 80%.

Mondelezi esindaja teatas, et ta viib osa toodangust väljapoole riiki, et „vastata suurenenud nõudlusele maailmas ja kasvatada meie Toblerone'i brändi tulevikuks“.

Ettevõtte esindaja teatas, et uus pakend sisaldab „Toblerone'i uut iseloomulikku kirjatüüpi ja logo, mis on inspireeritud Toblerone'i arhiivist ja sisaldab meie asutaja Tobleri allkirja“.

Šokolaadi kuju muutus oli ebaõnnestumine

Toblerone on Šveitsi piimast, mee ja mandli-nugati abil valmistatud mäekujuline šokolaad, mis tuli esimest korda müügile 1908. aastal Šveitsi pealinnas Bernis.

Matterhorni sakiline siluett ilmus maiustuse pakendile alles 1970. aastal, enne seda olid šokolaadil Berni karu ja kotkas.

Mondelez ütles, et Bern on „oluline osa meie ajaloost ja jääb selleks ka tulevikus“.

Vastuolusid tekitas 2016. aastal ettevõte otsus muuta šokolaaditahvli kujundust, et hoida kulusid madalamal.

Pärast mitmeid kriitikanoote pöördus ettevõte kaks aastat hiljem tagasi algse kuju juurde.