Välismaised automargid on tänaseks asendunud eelkõige kohaliku toodanguga, mille kõrval on turgu haaramas Hiina autobrändid. Kõige populaarsemaks automargiks oli Lada, mille müük kasvas aastases võrdluses 4,7%.

Kokku müüdi 23 437 Ladat (ehk 56% kogumahust), millest populaarseim oli Lada Granta (16 257 autot). Avtovazi presidendi Maksim Sokolov sõnul aitas müügile kaasa riigi toetused, et hoida nõudlust.

Teisel kohal oli hiinlaste Haval, mida müüdi 5324 autot ehk 49% rohkem kui aasta tagasi. Kolmanda koha hõivasid samuti hiinlased, kui Geely autode müük kasvas aastaga 85%, 4053 sõidukini.

Nendele järgnesid GAZ (2525 autot, –31% võrreldes aastatagusega), UAZ (1525 autot, –9%) ja Kia (1515 autot, –90%).

Aasta tagasi samal ajal oli populaarseim automark samuti Lada, kuid millele järgnesid mitmed välismaised brändid: teisel kohal oli Kia, kolmandal Hyundai, neljandal Renault, viiendal Toyota. Ainuüksi viimast nelja müüdi eelmise aasta veebruaris rohkem kui sel aastal oli müük kokku.

Andmed põhinevad AEB autotootjate komitee andmetel.